loading...

فوتبال ايزدي

نكات مهم فوتبالي

بازدید : 209
11 زمان : 1399:2

۷ نمونه اينترنت اشيا (IOT) كه فوق العاده آينده نگرانه هستند

تا سال 2020، حدود 30 ميليارد دستگاه به اينترنت اشيا (IOT) متصل خواهند شد. در حالي كه بسياري از اين محصولات به تنهايي شگفت انگيز هستند، تصور كنيد كه با افزودن قدرت تخيل چقدر مي توانند بهتر شوند؟

با كمي خلاقيت، مي توانيد از اينترنت اشيا براي ارتقاء استراتژي بازاريابي خود و يا حتي ايجاد يك محصول مفيدتر براي مشتريان خود استفاده كنيد. به عنوان مثال، برنامه كاربردي پودر لباس شويي تايد به مشتريان اجازه مي‌دهد تا تجربه بهتري از خريد خود داشته باشند و از رضايت مشتري در درازمدت اطمينان حاصل مي‌كند. در اين بين، Uber و Spotify با يكديگر همكاري كرده‌اند تا بتوانيد تجربه بعدي به اشتراك گذاري خودروي خود را شخصي و منحصر بفرد كنيد.

با استفاده از محصولات اينترنت اشيا، همه چيز جديد است

اين عرصه جديد كه تا حد زيادي بكر باقي مانده است، به شما اين شانس را مي دهد تا يك توسعه دهنده و مخترع باشيد. در اينجا هفت نمونه بازاريابي اينترنت اشيا آورده شده است كه الهام بخش شما باشد تا با همه روش هايي كه مي توانيد از (IOT) استفاده كنيد تا نام تجاري و محصول خود را به سطح بالاتري ارتقا دهيد، آشنا شويد. به علاوه، ما برخي از ايده هاي پروژه اينترنت اشيا را در اين متن گنجانده ايم، بنابراين مي‌توانيد مهارت هاي خود را افزايش دهيد.

نمونه هايي از اينترنت اشيا (IOT)

نمونه هاي متعددي از اينترنت اشيا (IOT)، در صنايع مختلف از خودرو تا سرگرمي و مراقبت هاي بهداشتي وجود دارد. جنرال موتورز از (IOT) استفاده مي‌كند تا رانندگان بتوانند از طريق صفحه نمايش لمسي قهوه خود را سفارش دهند. در حال حاضر Spotify شما به بلندگوهاي ماشين Uber كه كرايه مي‌كنيد متصل است، به طوري كه كنترل موسيقي در دستان شما است.

  1. سيگار برگ

هنگامي كه به هداياي به ياد ماندني و متفكرانه روز پدر فكر مي كنيد، احتمالا اغلب به سيگار برگ فكر نمي كنيد.يك برند بسيار مشهور سيگار سازي ، تصميم به ايجاد تحولي در روز پدر برزيل در 2012 گرفت. آنها يك كمپين (IOT) به راه انداختند و يك كد QR بر روي هر يك از بسته هاي سيگار برگ خود حك كردند. هنگامي كه پدران بسته هاي سيگار خود را دريافت مي كردند، مي توانستند با اسكن كردن كد حك شده بر روي بسته يك پيام ويدئويي شخصي را از فرزندان خود ببينند.

استفاده برند از تكنولوژي IOT سبب شد اعتماد مصرف كنندگان خود را براي فروش بيشتر سيگار برگ جلب شود و با اين روش خلاقانه پيام هاي خود را با عزيزان خود به اشتراك بگذارند. اين برند شاهد افزايش 72 درصدي فروش خود در روز پدر بود.

  1. آمازون و تايد

اپليكيشن آمازون، كه به Wi-Fi شما وصل شده و به سايت آمازون لينك مي‌شود، به كاربران اجازه مي‌دهد تا به صورت خودكار محصولات موردنظر خود را سفارش دهند. در همكاري با آمازون، شركت تايد نيز از يك گزينه استفاده مي‌كند تا به مشتريان كمك كند تا به طور خودكار مواد شوينده مورد نظر خود را سفارش دهند، كه در عرض چند روز به درب خانه شما ارسال مي‌شود. اين فرايند كاملا آسان و بدون زحمت است – به سادگي يك لمس ساده.

اپليكيشن تايد بدون شك يكي از ساده ترين راه ها براي اطمينان از حفظ رضايت مشتري در درازمدت است. در يك سوپرماركت، مشتريان مي‌توانند تايد را با قيمتي ارزان تر پيدا كنند يا قيمت آنها را با برندهاي تجاري بدون مارك يا محصولات مشابه مقايسه كنند. با ارائه گزينه هاي خريد راحت تر براي كاربران، آنها احتمالا هميشه برند تايد را انتخاب خواهند كرد.

البته تايد تنها نام تجاري نيست كه از اين شيوه فروش استفاده مي كند

  1. آلن سولي

اين براي برندهاي تجاري يك امر غيرمعمول نيست كه از مشتريان بخواهند مطلبي را توئيت كنند، اما اين درخواست اغلب با هيجان و استقبال زيادي مواجه نمي شود، مگر اين كه مشتري احساس كند چيزي را در قبال آن دريافت خواهد كرد. با استفاده از اينترنت اشيا، اتصال هشتگ‌هاي رسانه هاي اجتماعي و محصولات تبليغاتي ممكن است ساده تر از هميشه باشد – و همچنين خيلي سرگرم كننده تر.

آلن سولي، يك برند تجاري لباس، يك بيلبورد تبليغاتي پيراهن را در بنگلور هند نصب كرد. همان‌طور كه كاربران هشتگ RainingSolly# را توئيت مي‌كردند، كامپيوتر متصل به بيلبورد يك مارپيچ موجود در پشت آن را به بيرون فشار مي داد تا يك پيراهن به صورت تصادفي براي مصرف كنندگان به بيرون پرتاب شود.

آلن سولي يك راه منحصر به فرد براي تشويق مصرف كنندگان براي به اشتراك گذاشتن برند خود در رسانه هاي اجتماعي را پيدا كرد، در حالي كه مردم را قادر مي سازد كه به عنوان يك شخص در جامعه مشاركت داشته باشند.

  1. NIVEA

آگهي هاي چاپي و فناوري اينترنت اشيا احتمالا دو انتهاي مختلف طيف بازاريابي گذشته و آينده‌اند.

اما ممكن است اينگونه نباشد. كرم ضدآفتاب كودكان Nivea يك كمپين را ايجاد كرده است كه اين دو روش را با ارائه نوارهاي دستبند در تبليغات چاپي مجله خود در برزيل تركيب مي‌كند و والدين مي توانند آنها را برش داده و بر روي مچ دستان فرزندان خود ببندند. دستبند داراي مكان ياب هاي داخلي است، كه هنگامي كه به برنامه تلفن همراه Nivea متصل مي شود، به والدين اجازه مي دهد حداكثر مسافتي را كه فرزندانشان مي توانند قدم بزنند را كنترل كنند. اگر كودك بيشتر از مسافت تعيين شده قدم بزند، اين برنامه به والدين آنها اطلاع مي‌دهد. اين رادار همچنين نشان مي‌دهد كودك در حال نزديكتر شدن يا دورترشدن از والدين خود است.

كمپين خلاقانه Nivea، تبليغات شفاهي بين والدين در برزيل را گسترش مي دهد و همچنين اين برند تجاري را به عنوان يك محصول خلاق و نوآور معرفي مي كند.

  1. Uber و Spotify

اينترنت اشيا يك فرصت قابل توجه براي بهبود محصول و يا استراتژي بازاريابي است، اما به همان اندازه براي بهبود تجربه مشتري و غلبه بر رقبا نيز حياتي است.

Spotify و Uber، دو برند بزرگ، يك همكاري جديد را براي ايجاد يك تجربه لذت بخش تر و فراموش نشدني براي كاربران خود آغاز كرده اند. كاربران هم اكنون مي توانند حساب كاربري Spotify خود را به برنامه Uber متصل كنند – بدين ترتيب، زماني كه سوار خودروي Uber مي شوند مي توانند از برنامه Spotify خود استفاده كرده و به طور خودكار از طريق بلندگوهاي خودرو موسيقي مورد علاقه خود را پخش كنند.

اين مشاركت بين برندهاي بزرگ بدون شك مي تواند تجربه كاربر را بهبود بخشد، كه منجر به وفاداري مشتري در درازمدت مي‌شود. هنگامي كه كاربر مي‌خواهد شركت به اشتراك گذاري خودرو خود را انتخاب كند، و مي‌داند كه فقط يكي از آنها به طور خودكار مي تواند موسيقي مورد علاقه او را پخش كند – به نظر شما كداميك را انتخاب مي كند؟

  1. جنرال موتورز

همان طور كه قبلا اشاره شد، اينترنت اشيا مي‌تواند به بهبود محصول كمك كند كه منجر به ايجاد يك استراتژي بازاريابي موثرتر مي‌شود كه با افزايش سطح نوآوري برند تجاري و منحصر به فرد بودن آن همراه است. امروزه يكي از راه هاي موفقيت در رقابت براي شما اين است كه محصول خود را تا حدي كه ممكن است با تجربه روزمره مشتريان خود ادغام كنيد.

نگاهي به ابتكار جنرال موتورز بيندازيد، كه در سال 2017، نخستين پلتفرم بازرگاني صنعت خودروي خود را رونق داد. با استفاده از Marketplace، رانندگان جنرال موتورز هم اكنون مي توانند تنها با استفاده از صفحه لمسي قرار گرفته بر روي داشبورد خودروي خود، قهوه استارباكس مورد علاقه خود را سفارش داده و پرداخت آن را انجام دهند، شام خود را رزرو كنند، نزديكترين پمپ بنزين را هم پيدا كنند.

اين بازار عمومي جنرال موتورز اين امكان را براي كاربران فراهم مي كند كه نيازهاي روزمره خود را در يك محيط امن تر و كارآمد تر برطرف كنند.

  1. Walgreens

يكي از بزرگترين دغدغه هاي خريد امروزه پيدا كردن محل محصولات موردنظر در فروشگاه هاي بزرگ يا داروخانه ها است. آيا شما هرگز به اين فكر كرده ايد كه گوشي تان بتواند شما را به سمت كالاهاي موردنظر هدايت كند؟

در حال حاضر، با همكاري Aisle411 و گوگل تانگو، والگرينز كاربران را قادر مي سازد اين كار را با استفاده از يك اپليكيشن تلفن همراه انجام دهند و محصولات را درون فروشگاه ها جستجو و مكان يابي كنند. علاوه بر اين، كاربران از طريق اين اپليكيشن، پيشنهادات ويژه و امتياز وفاداري دريافت مي كنند كه فرايند خريد را كمي سرگرم كننده تر مي كند.

طبق تحقيقات Annies، برنامه Walgreens سومين نرم افزار محبوب خرده فروشي است كه بعد از Groupon و آمازون در اين رتبه قرار دارد.

اين دست فناوري ها در زمينه تبليغات عواقب فراواني دارند. شما همچنين مي توانيد با تكنولوژي مشابه بازي هاي مجازي ايجاد كنيد، كه در آن كاربران با گشتن به دنبال گنج امتياز دريافت مي كنند يا پس از بازديد از پست هاي ديجيتال پيشنهادات ويژه تخفيفي دريافت مي كنند. برنامه ممكن است كاربران را به بازديد بيشتر از فروشگاه وادار كند، و همچنين، پيشنهادات تخفيفي ويژه بر اساس عادات خريد مشتري ارائه كند.

پروژه هاي DIY در اينترنت اشيا

حالا كه شما متوجه شديد برند تجاري تان با استفاده از اينترنت اشيا مي تواند چه دستاوردهايي داشته باشد، در اينجا برخي از پروژه هاي DIY براي كمك به شما آورده شده است تا مهارت هاي خود را افزايش دهيد- به علاوه، از آنجا كه بسياري از اين پروژه‌ها به صورت منبع باز (Open­-Source) است، شما مي تواند اين محصولات را متناسب با نيازهاي خود انتخاب كنيد.

  1. ساعت با زنگ هشدار: با استفاده از Rasberry Pi ، شما مي‌توانيد يك اينترنت اشيا با ساعت زنگ دار خود ايجاد كنيد كه به زمان تردد قطارها متصل است و زنگ هشدار را بر اساس يك قطار انتخابي تنظيم كنيد كه شما را قادر مي سازد اگر قطار خارج از برنامه در حال تردد است بتوانيد بيشتر بخوابيد. شما همچنين مي توانيد ساعت زنگ دار خود را به ايستگاه هاي راديويي مختلف لينك كنيد، بنابراين شما مي توانيد در رزوهاي آخر هفته به يك كانال موسيقي و در طول روزهاي هفته به كانال هواشناسي متصل شويد.
  2. آينه هوشمند: با استفاده از يك آينه دو طرفه، يك پانل صفحه نمايش، و برخي اجزاي ديگر، شما مي توانيد يك آينه هوشمند بسازيد كه زمان، تاريخ، آب و هوا و سرخط خبرها و هر چيز ديگري كه علاقه داريد در آغاز روز خود ببينيد را به شما نشان مي‌دهد.
  3. ايستگاه هواشناسي: با كمتر از 15 دلار، شما مي توانيد ايستگاه هواشناسي خود را ايجاد كنيد كه درجه حرارت، رطوبت، شاخص نور، باران، و ساير اطلاعات مربوط به آب و هوا را به شما نمايش مي دهد.
  4. ترموستات هوشمند: اگر شما نمي خواهيد بيش از 250 دلار براي خريد ترموستات Nest پرداخت كنيد، مي‌توانيد يكي از آنها را به صورت منبع باز با پرداخت مبلغي در حدود 70 دلار بسازيد يك ترموستات (IOT) مي تواند درجه حرارت را در خانه شما بدون نياز به بلند شدن از روي صندلي تغيير دهد كه آن را به يك پروژه لوكس و سرگرم كننده تبديل مي‌كند.
  5. مربي شخصي Netflix: شما مي توانيد تردميل شخصي تان را به تبلت و يا تلفن همراه خود از طريق بلوتوث متصل كنيد و شخصيت هاي مورد علاقه خود در Netflix را انتخاب كنيد و از آنها به عنوان مربي شخصي خود بهره ببريد. شخصيت مورد علاقه شما در Netflix مي توانند كلمات انگيزشي به شما بگويد و وقتي مكث كرديد، مربي‌تان نيز متوقف خواهد شد.
  6. نظارت از راه دور بر رطوبت خاك با استفاده از اينترنت اشيا : اگر شما اغلب فراموش كنيد به گياهان خود آب بدهيد، شما ممكن است بخواهيد بر رطوبت خاك از راه دور نظارت داشته باشيد كه به طور خودكار رطوبت خاك را بررسي مي كند و اگر گياهان شما نياز به آبياري داشته باشند به شما هشدار مي دهد.

هر چه زود تر شما سوار بر قطار سريع السير اينترنت اشيا شويد در اين بازار سهم بزرگ‌تري را به دست مي‌آوريد تا به اينجا تأثيرات اينترنت اشيا بيشتر براي سرگرمي و تبليغات خرد بود است اما در آينده روال به اين صورت باقي نمي‌ماند

آخرين اخبار دنياي بازاريابي ديجيتال را ازنوين ماركتينگ به دست آوريد

منبع :https://novinmarketing.com/article/internet-of-things-examples/

۷ نمونه اينترنت اشيا (IOT) كه فوق العاده آينده نگرانه هستند

تا سال 2020، حدود 30 ميليارد دستگاه به اينترنت اشيا (IOT) متصل خواهند شد. در حالي كه بسياري از اين محصولات به تنهايي شگفت انگيز هستند، تصور كنيد كه با افزودن قدرت تخيل چقدر مي توانند بهتر شوند؟

با كمي خلاقيت، مي توانيد از اينترنت اشيا براي ارتقاء استراتژي بازاريابي خود و يا حتي ايجاد يك محصول مفيدتر براي مشتريان خود استفاده كنيد. به عنوان مثال، برنامه كاربردي پودر لباس شويي تايد به مشتريان اجازه مي‌دهد تا تجربه بهتري از خريد خود داشته باشند و از رضايت مشتري در درازمدت اطمينان حاصل مي‌كند. در اين بين، Uber و Spotify با يكديگر همكاري كرده‌اند تا بتوانيد تجربه بعدي به اشتراك گذاري خودروي خود را شخصي و منحصر بفرد كنيد.

با استفاده از محصولات اينترنت اشيا، همه چيز جديد است

اين عرصه جديد كه تا حد زيادي بكر باقي مانده است، به شما اين شانس را مي دهد تا يك توسعه دهنده و مخترع باشيد. در اينجا هفت نمونه بازاريابي اينترنت اشيا آورده شده است كه الهام بخش شما باشد تا با همه روش هايي كه مي توانيد از (IOT) استفاده كنيد تا نام تجاري و محصول خود را به سطح بالاتري ارتقا دهيد، آشنا شويد. به علاوه، ما برخي از ايده هاي پروژه اينترنت اشيا را در اين متن گنجانده ايم، بنابراين مي‌توانيد مهارت هاي خود را افزايش دهيد.

نمونه هايي از اينترنت اشيا (IOT)

نمونه هاي متعددي از اينترنت اشيا (IOT)، در صنايع مختلف از خودرو تا سرگرمي و مراقبت هاي بهداشتي وجود دارد. جنرال موتورز از (IOT) استفاده مي‌كند تا رانندگان بتوانند از طريق صفحه نمايش لمسي قهوه خود را سفارش دهند. در حال حاضر Spotify شما به بلندگوهاي ماشين Uber كه كرايه مي‌كنيد متصل است، به طوري كه كنترل موسيقي در دستان شما است.

  1. سيگار برگ

هنگامي كه به هداياي به ياد ماندني و متفكرانه روز پدر فكر مي كنيد، احتمالا اغلب به سيگار برگ فكر نمي كنيد.يك برند بسيار مشهور سيگار سازي ، تصميم به ايجاد تحولي در روز پدر برزيل در 2012 گرفت. آنها يك كمپين (IOT) به راه انداختند و يك كد QR بر روي هر يك از بسته هاي سيگار برگ خود حك كردند. هنگامي كه پدران بسته هاي سيگار خود را دريافت مي كردند، مي توانستند با اسكن كردن كد حك شده بر روي بسته يك پيام ويدئويي شخصي را از فرزندان خود ببينند.

استفاده برند از تكنولوژي IOT سبب شد اعتماد مصرف كنندگان خود را براي فروش بيشتر سيگار برگ جلب شود و با اين روش خلاقانه پيام هاي خود را با عزيزان خود به اشتراك بگذارند. اين برند شاهد افزايش 72 درصدي فروش خود در روز پدر بود.

  1. آمازون و تايد

اپليكيشن آمازون، كه به Wi-Fi شما وصل شده و به سايت آمازون لينك مي‌شود، به كاربران اجازه مي‌دهد تا به صورت خودكار محصولات موردنظر خود را سفارش دهند. در همكاري با آمازون، شركت تايد نيز از يك گزينه استفاده مي‌كند تا به مشتريان كمك كند تا به طور خودكار مواد شوينده مورد نظر خود را سفارش دهند، كه در عرض چند روز به درب خانه شما ارسال مي‌شود. اين فرايند كاملا آسان و بدون زحمت است – به سادگي يك لمس ساده.

اپليكيشن تايد بدون شك يكي از ساده ترين راه ها براي اطمينان از حفظ رضايت مشتري در درازمدت است. در يك سوپرماركت، مشتريان مي‌توانند تايد را با قيمتي ارزان تر پيدا كنند يا قيمت آنها را با برندهاي تجاري بدون مارك يا محصولات مشابه مقايسه كنند. با ارائه گزينه هاي خريد راحت تر براي كاربران، آنها احتمالا هميشه برند تايد را انتخاب خواهند كرد.

البته تايد تنها نام تجاري نيست كه از اين شيوه فروش استفاده مي كند

  1. آلن سولي

اين براي برندهاي تجاري يك امر غيرمعمول نيست كه از مشتريان بخواهند مطلبي را توئيت كنند، اما اين درخواست اغلب با هيجان و استقبال زيادي مواجه نمي شود، مگر اين كه مشتري احساس كند چيزي را در قبال آن دريافت خواهد كرد. با استفاده از اينترنت اشيا، اتصال هشتگ‌هاي رسانه هاي اجتماعي و محصولات تبليغاتي ممكن است ساده تر از هميشه باشد – و همچنين خيلي سرگرم كننده تر.

آلن سولي، يك برند تجاري لباس، يك بيلبورد تبليغاتي پيراهن را در بنگلور هند نصب كرد. همان‌طور كه كاربران هشتگ RainingSolly# را توئيت مي‌كردند، كامپيوتر متصل به بيلبورد يك مارپيچ موجود در پشت آن را به بيرون فشار مي داد تا يك پيراهن به صورت تصادفي براي مصرف كنندگان به بيرون پرتاب شود.

آلن سولي يك راه منحصر به فرد براي تشويق مصرف كنندگان براي به اشتراك گذاشتن برند خود در رسانه هاي اجتماعي را پيدا كرد، در حالي كه مردم را قادر مي سازد كه به عنوان يك شخص در جامعه مشاركت داشته باشند.

  1. NIVEA

آگهي هاي چاپي و فناوري اينترنت اشيا احتمالا دو انتهاي مختلف طيف بازاريابي گذشته و آينده‌اند.

اما ممكن است اينگونه نباشد. كرم ضدآفتاب كودكان Nivea يك كمپين را ايجاد كرده است كه اين دو روش را با ارائه نوارهاي دستبند در تبليغات چاپي مجله خود در برزيل تركيب مي‌كند و والدين مي توانند آنها را برش داده و بر روي مچ دستان فرزندان خود ببندند. دستبند داراي مكان ياب هاي داخلي است، كه هنگامي كه به برنامه تلفن همراه Nivea متصل مي شود، به والدين اجازه مي دهد حداكثر مسافتي را كه فرزندانشان مي توانند قدم بزنند را كنترل كنند. اگر كودك بيشتر از مسافت تعيين شده قدم بزند، اين برنامه به والدين آنها اطلاع مي‌دهد. اين رادار همچنين نشان مي‌دهد كودك در حال نزديكتر شدن يا دورترشدن از والدين خود است.

كمپين خلاقانه Nivea، تبليغات شفاهي بين والدين در برزيل را گسترش مي دهد و همچنين اين برند تجاري را به عنوان يك محصول خلاق و نوآور معرفي مي كند.

  1. Uber و Spotify

اينترنت اشيا يك فرصت قابل توجه براي بهبود محصول و يا استراتژي بازاريابي است، اما به همان اندازه براي بهبود تجربه مشتري و غلبه بر رقبا نيز حياتي است.

Spotify و Uber، دو برند بزرگ، يك همكاري جديد را براي ايجاد يك تجربه لذت بخش تر و فراموش نشدني براي كاربران خود آغاز كرده اند. كاربران هم اكنون مي توانند حساب كاربري Spotify خود را به برنامه Uber متصل كنند – بدين ترتيب، زماني كه سوار خودروي Uber مي شوند مي توانند از برنامه Spotify خود استفاده كرده و به طور خودكار از طريق بلندگوهاي خودرو موسيقي مورد علاقه خود را پخش كنند.

اين مشاركت بين برندهاي بزرگ بدون شك مي تواند تجربه كاربر را بهبود بخشد، كه منجر به وفاداري مشتري در درازمدت مي‌شود. هنگامي كه كاربر مي‌خواهد شركت به اشتراك گذاري خودرو خود را انتخاب كند، و مي‌داند كه فقط يكي از آنها به طور خودكار مي تواند موسيقي مورد علاقه او را پخش كند – به نظر شما كداميك را انتخاب مي كند؟

  1. جنرال موتورز

همان طور كه قبلا اشاره شد، اينترنت اشيا مي‌تواند به بهبود محصول كمك كند كه منجر به ايجاد يك استراتژي بازاريابي موثرتر مي‌شود كه با افزايش سطح نوآوري برند تجاري و منحصر به فرد بودن آن همراه است. امروزه يكي از راه هاي موفقيت در رقابت براي شما اين است كه محصول خود را تا حدي كه ممكن است با تجربه روزمره مشتريان خود ادغام كنيد.

نگاهي به ابتكار جنرال موتورز بيندازيد، كه در سال 2017، نخستين پلتفرم بازرگاني صنعت خودروي خود را رونق داد. با استفاده از Marketplace، رانندگان جنرال موتورز هم اكنون مي توانند تنها با استفاده از صفحه لمسي قرار گرفته بر روي داشبورد خودروي خود، قهوه استارباكس مورد علاقه خود را سفارش داده و پرداخت آن را انجام دهند، شام خود را رزرو كنند، نزديكترين پمپ بنزين را هم پيدا كنند.

اين بازار عمومي جنرال موتورز اين امكان را براي كاربران فراهم مي كند كه نيازهاي روزمره خود را در يك محيط امن تر و كارآمد تر برطرف كنند.

  1. Walgreens

يكي از بزرگترين دغدغه هاي خريد امروزه پيدا كردن محل محصولات موردنظر در فروشگاه هاي بزرگ يا داروخانه ها است. آيا شما هرگز به اين فكر كرده ايد كه گوشي تان بتواند شما را به سمت كالاهاي موردنظر هدايت كند؟

در حال حاضر، با همكاري Aisle411 و گوگل تانگو، والگرينز كاربران را قادر مي سازد اين كار را با استفاده از يك اپليكيشن تلفن همراه انجام دهند و محصولات را درون فروشگاه ها جستجو و مكان يابي كنند. علاوه بر اين، كاربران از طريق اين اپليكيشن، پيشنهادات ويژه و امتياز وفاداري دريافت مي كنند كه فرايند خريد را كمي سرگرم كننده تر مي كند.

طبق تحقيقات Annies، برنامه Walgreens سومين نرم افزار محبوب خرده فروشي است كه بعد از Groupon و آمازون در اين رتبه قرار دارد.

اين دست فناوري ها در زمينه تبليغات عواقب فراواني دارند. شما همچنين مي توانيد با تكنولوژي مشابه بازي هاي مجازي ايجاد كنيد، كه در آن كاربران با گشتن به دنبال گنج امتياز دريافت مي كنند يا پس از بازديد از پست هاي ديجيتال پيشنهادات ويژه تخفيفي دريافت مي كنند. برنامه ممكن است كاربران را به بازديد بيشتر از فروشگاه وادار كند، و همچنين، پيشنهادات تخفيفي ويژه بر اساس عادات خريد مشتري ارائه كند.

پروژه هاي DIY در اينترنت اشيا

حالا كه شما متوجه شديد برند تجاري تان با استفاده از اينترنت اشيا مي تواند چه دستاوردهايي داشته باشد، در اينجا برخي از پروژه هاي DIY براي كمك به شما آورده شده است تا مهارت هاي خود را افزايش دهيد- به علاوه، از آنجا كه بسياري از اين پروژه‌ها به صورت منبع باز (Open­-Source) است، شما مي تواند اين محصولات را متناسب با نيازهاي خود انتخاب كنيد.

  1. ساعت با زنگ هشدار: با استفاده از Rasberry Pi ، شما مي‌توانيد يك اينترنت اشيا با ساعت زنگ دار خود ايجاد كنيد كه به زمان تردد قطارها متصل است و زنگ هشدار را بر اساس يك قطار انتخابي تنظيم كنيد كه شما را قادر مي سازد اگر قطار خارج از برنامه در حال تردد است بتوانيد بيشتر بخوابيد. شما همچنين مي توانيد ساعت زنگ دار خود را به ايستگاه هاي راديويي مختلف لينك كنيد، بنابراين شما مي توانيد در رزوهاي آخر هفته به يك كانال موسيقي و در طول روزهاي هفته به كانال هواشناسي متصل شويد.
  2. آينه هوشمند: با استفاده از يك آينه دو طرفه، يك پانل صفحه نمايش، و برخي اجزاي ديگر، شما مي توانيد يك آينه هوشمند بسازيد كه زمان، تاريخ، آب و هوا و سرخط خبرها و هر چيز ديگري كه علاقه داريد در آغاز روز خود ببينيد را به شما نشان مي‌دهد.
  3. ايستگاه هواشناسي: با كمتر از 15 دلار، شما مي توانيد ايستگاه هواشناسي خود را ايجاد كنيد كه درجه حرارت، رطوبت، شاخص نور، باران، و ساير اطلاعات مربوط به آب و هوا را به شما نمايش مي دهد.
  4. ترموستات هوشمند: اگر شما نمي خواهيد بيش از 250 دلار براي خريد ترموستات Nest پرداخت كنيد، مي‌توانيد يكي از آنها را به صورت منبع باز با پرداخت مبلغي در حدود 70 دلار بسازيد يك ترموستات (IOT) مي تواند درجه حرارت را در خانه شما بدون نياز به بلند شدن از روي صندلي تغيير دهد كه آن را به يك پروژه لوكس و سرگرم كننده تبديل مي‌كند.
  5. مربي شخصي Netflix: شما مي توانيد تردميل شخصي تان را به تبلت و يا تلفن همراه خود از طريق بلوتوث متصل كنيد و شخصيت هاي مورد علاقه خود در Netflix را انتخاب كنيد و از آنها به عنوان مربي شخصي خود بهره ببريد. شخصيت مورد علاقه شما در Netflix مي توانند كلمات انگيزشي به شما بگويد و وقتي مكث كرديد، مربي‌تان نيز متوقف خواهد شد.
  6. نظارت از راه دور بر رطوبت خاك با استفاده از اينترنت اشيا : اگر شما اغلب فراموش كنيد به گياهان خود آب بدهيد، شما ممكن است بخواهيد بر رطوبت خاك از راه دور نظارت داشته باشيد كه به طور خودكار رطوبت خاك را بررسي مي كند و اگر گياهان شما نياز به آبياري داشته باشند به شما هشدار مي دهد.

هر چه زود تر شما سوار بر قطار سريع السير اينترنت اشيا شويد در اين بازار سهم بزرگ‌تري را به دست مي‌آوريد تا به اينجا تأثيرات اينترنت اشيا بيشتر براي سرگرمي و تبليغات خرد بود است اما در آينده روال به اين صورت باقي نمي‌ماند

آخرين اخبار دنياي بازاريابي ديجيتال را ازنوين ماركتينگ به دست آوريد

منبع :https://novinmarketing.com/article/internet-of-things-examples/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 209
  • بازدید کلی : 6134
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی